Number of the records: 1
Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR
Title Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR Author info Romana Olexová Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník prezentácií] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. [S. 1-10]. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012 Note Prezentácia Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * reklama * stratégia marketingová * médiá * siete sociálne * Slovensko Public work category Works carried in Internet Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01658-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1