Number of the records: 1  

CSR ako podpora budovania značky v bankovom sektore

  1. Title CSR ako podpora budovania značky v bankovom sektore
    Author infoMarína Smolková
    Author Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. 294-301. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords bankovníctvo * banky * imidž * značky kvality * zodpovednosť spoločenská * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing
    AnnotationZhodnotenie využívania budovania statusu spoločensky zodpovednej firmy z pohľadu dopadu vybranej stratégie na budovanie značky firmy, v tomto prípade konkrétne banky. Príspevok popisuje najväčšie slovenské banky, ich spoločensky zodpovedné aktivity, odlíšiteľnosť v rámci sektora, ktorú takýmto spôsobom dosiahli a taktiež konzistentnosť tejto CSR stratégie s celkovou komunikáciou banky a jej pozíciou na trhu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01610-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.