Number of the records: 1
CSR ako podpora budovania značky v bankovom sektore
Title CSR ako podpora budovania značky v bankovom sektore Author info Marína Smolková Author Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. 294-301. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords bankovníctvo * banky * imidž * značky kvality * zodpovednosť spoločenská * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing Annotation Zhodnotenie využívania budovania statusu spoločensky zodpovednej firmy z pohľadu dopadu vybranej stratégie na budovanie značky firmy, v tomto prípade konkrétne banky. Príspevok popisuje najväčšie slovenské banky, ich spoločensky zodpovedné aktivity, odlíšiteľnosť v rámci sektora, ktorú takýmto spôsobom dosiahli a taktiež konzistentnosť tejto CSR stratégie s celkovou komunikáciou banky a jej pozíciou na trhu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01610-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1