Number of the records: 1  

Cieľom nie je okamžite predať, ale generovať výnos

  1. Title Cieľom nie je okamžite predať, ale generovať výnos
    Author infoMartin Cigánek
    Author Cigánek Martin
    Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 10-11. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * programy vernostné * zákazníci * kríza finančná
    AnnotationUrobiť slušný predaj, ktorý príde rýchlo a vo veľkom objeme, sa dá aj bez prvkov vernostného marketingu. Zložitejšie je udržať si zákazníka aj pre budúci nákup. Vernostné programy - Naše finančné družstvo (NFD), jeho budovanie a význam.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.