Number of the records: 1  

Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike

  1. Title Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike
    TranslationBank client satisfaction survey in Slovakia and tehe Czech Republic
    Author infoJaroslav Belás, Anna Kotásková
    Author Belás Jaroslav
    Co-authors Kotásková Anna
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 21, č. 2 (Február 2013), s. 27-30. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2013. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords spokojnosť zákazníkov * služby bankové * Slovensko * Česko * banky
    AnnotationKomerčná banka podobne ako ďalšie podnikateľské subjekty dosahuje svoje základné ciele prostredníctvom predaja bankových produktov a služieb klientom. V tomto kontexte majú teda klienti banky významné postavenie, pretože nakupujú produkty bánk, čím vytvárajú primeranú ziskovosť banky a podporujú jej konkurenčnú schopnosť. Analýza spokojnosti slovenských a českých bankových klientov so službami komerčných bánk, najdôležitejšie faktory spokojnosti, resp. nespokojnosti zákazníkov a porovnanie aktuálnych trendov spokojnosti slovenských a českých bankových klientov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-5

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext87.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.