Number of the records: 1
Veltrhy a výstavy jako nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Title Veltrhy a výstavy jako nástroj marketingové komunikace vysokých škol Author info Barbara Morská Author Morská Barbara Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 4 (2011), s. 145-158. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords školy vysoké * výstavy * veľtrhy * marketing mix * komunikácia marketingová Annotation Definovanie veľtrhov a výstav a ich postavenie v komunikačnom mixe. Klasifikácia veľtrhov a výstav. Komunikačné väzby na veľtrhoch a výstavach. Proces prípravy účasti na veľtrhu. Zhodnotenie efektívnosti účasti na veľtrhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 310.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1