Number of the records: 1  

Veltrhy a výstavy jako nástroj marketingové komunikace vysokých škol

  1. Title Veltrhy a výstavy jako nástroj marketingové komunikace vysokých škol
    Author infoBarbara Morská
    Author Morská Barbara
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 4 (2011), s. 145-158. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords školy vysoké * výstavy * veľtrhy * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnnotationDefinovanie veľtrhov a výstav a ich postavenie v komunikačnom mixe. Klasifikácia veľtrhov a výstav. Komunikačné väzby na veľtrhoch a výstavach. Proces prípravy účasti na veľtrhu. Zhodnotenie efektívnosti účasti na veľtrhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext310.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.