Number of the records: 1
Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
Title Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013 Parallel title Marketing strategy of tourism in Slovakia Author info Peter Trefil Author Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 175-182. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords Slovensko * politika ruchu cestovného * strediská ruchu cestovného * rozvoj regionálny * stratégia marketingová * propagácia priama Annotation Marketingová stratégia SACR na roky 2007 až 2013 ako súčasť štátnej politiky cestovného ruchu s využitím štrukturálnych fondov. Marketingová stratégia cestovného ruchu sa stáva dokumentom, ktorý tvorí jeden z východísk pre štátnu politiku cestovného ruchu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01879-017, originál dokumentu
article
Number of the records: 1