Number of the records: 1  

Role retailu v marketingové komunikaci značek

  1. Title Role retailu v marketingové komunikaci značek
    Author infoTomáš Barčík
    Author Barčík Tomáš
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 1 (2013), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky výrobkov * značky výrobné * komunikácia marketingová * retailing * merchandising
    AnnotationProces integrovanej marketingovej komunikácie presahuje vlastné komunikačné kanály jednotlivých značiek. Kompetencie, ktoré očakávajú výrobcovia (vlastníci značiek) od relailerov v úlohe nástrojov marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.