Number of the records: 1  

Analýza hodnoty pro zákazníka - podstata a aplikace

  1. Title Analýza hodnoty pro zákazníka - podstata a aplikace
    Author infoJaroslav Nenadál
    Author Nenadál Jaroslav
    Source document Kvalita : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 21, č. 1 (2013), s. 15-23. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2013. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords manažment * riadenie kvality * systém riadenia kvality * normy kvality * konkurencieschopnosť * hodnota * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationMedzi princípy súčasného manažmentu kvality patrí aj maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Možnosti ako v praxi realizovať túto hodnotu a aktivity, ktoré presahujú rámec klasických prieskumov spokojnosti zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.