Number of the records: 1
Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie
Title Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie Author info David Dalalishvili Author Dalalishvili David Source document Manažment v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava. S. 46-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3351-1 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * výrobky značkové * značky výrobkov * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov Annotation Určenie úlohy značky pri vzostupe ekonomiky a poukázanie na jej špecifické postavenie v trhových podmienkach. Asociácie prostredníctvom značky v mysli zákazníka a vytváranie zázemia pre náchylnosť ku kúpe danej značky. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1