Number of the records: 1  

Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov

  1. Title Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov : diplomová práca
    Author infoMiroslava Štibrichová, školiteľ: Lenka Pčolinská
    Author Štibrichová Miroslava
    Another authors Pčolinská Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2013. - 94 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number875582

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.