Number of the records: 1  

Prieskum diferencie v spotrebiteľskom vnímaní imidžu vybraných značiek maloobchodníkov

  1. Title Prieskum diferencie v spotrebiteľskom vnímaní imidžu vybraných značiek maloobchodníkov : bakalárska práca
    Author infoZuzana Chovanová, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Author Chovanová Zuzana
    Another authors Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2013. - 63 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number870565

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha237.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.