Number of the records: 1
Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky
Title Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky : bakalárska práca Author info Nina Adamová, školiteľ: Gabriela Džuganová Author Adamová Nina Another authors Džuganová Gabriela (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2013. - 65 s. Document kind práce záverečné bakalárske (Bc.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Database ZÁVEREČNÉ PRÁCE Call number 870532
File name Size Typ prístupu Príloha 1.1 MB from the EU IP address after logging in Elektronická verzia práce 1.5 MB from the EU IP address after logging in book
Number of the records: 1