Number of the records: 1  

Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií

  1. Title Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií : bakalárska práca
    Author infoMonika Švihrová, školiteľ: Veronika Fogašová
    Author Švihrová Monika
    Another authors Fogašová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2013. - 60 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number870619

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha776 KBfrom the EU IP address after logging in
    Elektronická verzia práce1.3 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.