Number of the records: 1  

10 najväčších hotelierskych omylov

  1. Title 10 najväčších hotelierskych omylov . 1. Marketing, predaj a distribúcia
    Author infoRichard Mištík
    Author Mištík Richard
    Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 7, č. leto (2013), s. 26-28. - Žilina : Direct press, 2013. ISSN 1337-0545
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Keywords hotelierstvo * hotely * riadenie * predaj * marketing * identita podniková * internet * zákazníci * väzba spätná
    AnnotationNeplatnosť tvrdenia: dobrý hotel sa predáva sám. Spätná väzba od zákazníka. Dôležitosť kontaktných údajov. Najdrahšia izba je prázdna. Poznať svojich chlebodarcov - zákazníkov. Korporátna identita. Internet ako kľúčový predajný kanál. Výnosový manažment. Kto nič nerobí, nič nemá.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: jar-zima

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.