Number of the records: 1  

Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis

  1. Title Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis
    TranslationZmeny v medzinárodných marketingových stratégiách spoločností pôsobiacich na globálnom trhu s luxusným tovarom vzhľadom na finančnú a hospodársku krízu
    Author infoOtília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 21 (2013), s. 136-148. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix * tovar luxusný
    AnnotationIdentifikácia základných prvkov úspešnej medzinárodnej marketingovej stratégie luxusného tovaru v celosvetovom meradle.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00764-015, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 21-24

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.