Number of the records: 1  

Dobrá propagácia je investícia

  1. Title Dobrá propagácia je investícia
    Author infoMiloš Toman
    Author Toman Miloš
    Source document Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 3, č. 12 (júl/august 2013), s. 28-29. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * médiá * obchod
    AnnotationCieľ reklamy - zvýšenie tržieb a zisku. Sedem krokov k úspechu. Využitie miestnych médií. Ochutnávky v predajniach. Úspech stojí na aktivite predavača.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 9-14

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.