Number of the records: 1  

Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností

  1. Title Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností
    Author infoZuzana Littvová
    Author Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Source documentNové trendy v marketingu - zodpovednosť v podnikaní : zborník z 9. vedeckej medzinárodnej konferencie : Smolenice, 6.-7. 11.2012. S. 91-96. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. ISBN 978-80-8105-451-8
    NoteVEGA 1/0681/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords kampane reklamné * spoločnosť * poisťovne * poisťovatelia * riziko poistné * osoby fyzické
    AnnotationAnalýza reklamných procesov poisťovacej spoločnosti, ktoré sú ovplyvňované rizikami, náhodami a nebezpečenstvom ako hlavnými predmetmi poisťovacej činnosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00626-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.