Number of the records: 1
[Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem]
Title [Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem] Author info Peter Knapik Author Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 22 (2013), s. 318-322. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Review document Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem / Otília Zorkóciová - Barbora Brynkusová, recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. - Bratislava : Sprint 2, 2012 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords recenzie * stratégia marketingová * marketing medzinárodný Annotation Recenzia na monografiu, ktorej cieľom je priblížiť prístupnou, prehľadnou a zrozumiteľnou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00788-006, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 21-24
article
Number of the records: 1