Number of the records: 1  

Fenomén personalizácie vo volebnej kampani

  1. Title Fenomén personalizácie vo volebnej kampani
    Author infoRadoslav Štefančík
    Author Štefančík Radoslav EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Source documentVoľby 2006 v štátoch V4 : zborník z vedeckej konferencie, 28.-29. september 2006, Prešov. S. 327-337. - [Prešov] : SLOVACONTACT, [2007]. ISBN 978-80-8068-595-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 324 - Voľby. Plebiscity. Referendum
    Keywords kampane volebné * voľby * vláda * strany politické * médiá * Slovensko
    AnnotationDefinovanie pojmu personalizácia. Štyri roviny personalizácie: personalizácia vo vedení volebnej kampane, personalizácia mediálneho spravodajstva a volebnej kampane, personalizácia voličského správania, personalizácia prieskumovej verejnej mienky. Faktory s vplyvom na mieru personalizácie voličského správania - prípad Slovenska.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 01225-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.