Number of the records: 1
Fenomén personalizácie vo volebnej kampani
Title Fenomén personalizácie vo volebnej kampani Author info Radoslav Štefančík Author Štefančík Radoslav EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ Source document Voľby 2006 v štátoch V4 : zborník z vedeckej konferencie, 28.-29. september 2006, Prešov. S. 327-337. - [Prešov] : SLOVACONTACT, [2007]. ISBN 978-80-8068-595-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 324 - Voľby. Plebiscity. Referendum Keywords kampane volebné * voľby * vláda * strany politické * médiá * Slovensko Annotation Definovanie pojmu personalizácia. Štyri roviny personalizácie: personalizácia vo vedení volebnej kampane, personalizácia mediálneho spravodajstva a volebnej kampane, personalizácia voličského správania, personalizácia prieskumovej verejnej mienky. Faktory s vplyvom na mieru personalizácie voličského správania - prípad Slovenska. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 01225-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1