Number of the records: 1
Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia
Title Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia Parallel title Undergraduate macroeconomics dilema and an empirical study Author info Karol Szomolányi Author Szomolányi Karol EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi X : zborník príspevkov zo seminára : 29. – 31. máj 2013, Čingov – Slovenský raj. [S. 1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3646-2 Výstup z projektu VEGA 1/0595/11 Analýza hospodárskych cyklov v ekonomikách eurozóny (so zreteľom na špecifiká slovenskej ekonomiky) s využitím ekonometrických a optimalizačných metód
Note VEGA 1/0595/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords makroekonomika * výučba vedecká * univerzity * cykly hospodárske * keynesizmus * mikroekonomika Annotation Ako by mala byť vyučovaná makroekonómia v prvom stupni univerzitného štúdia. Autor porovnáva dva prístupy založené na teórii reálneho hospodárskeho cyklu a na súčasnej keynesovskej teórii. Odporúčanie výučby makroekonómie na prvom univerzitnom stupni využitím mikroekonomických východísk. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00683-018, originál dokumentu
article
Number of the records: 1