Number of the records: 1  

Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia

  1. Title Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia
    Parallel titleUndergraduate macroeconomics dilema and an empirical study
    Author infoKarol Szomolányi
    Author Szomolányi Karol EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi X : zborník príspevkov zo seminára : 29. – 31. máj 2013, Čingov – Slovenský raj. [S. 1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3646-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0595/11 Analýza hospodárskych cyklov v ekonomikách eurozóny (so zreteľom na špecifiká slovenskej ekonomiky) s využitím ekonometrických a optimalizačných metód
    NoteVEGA 1/0595/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords makroekonomika * výučba vedecká * univerzity * cykly hospodárske * keynesizmus * mikroekonomika
    AnnotationAko by mala byť vyučovaná makroekonómia v prvom stupni univerzitného štúdia. Autor porovnáva dva prístupy založené na teórii reálneho hospodárskeho cyklu a na súčasnej keynesovskej teórii. Odporúčanie výučby makroekonómie na prvom univerzitnom stupni využitím mikroekonomických východísk.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00683-018, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.