Number of the records: 1  

Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku

  1. Title Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku
    Parallel titlePerception of Fair Trade in Slovakia
    Author infoDagmar Klepochová, Janka Kopaničová
    Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 15-21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0418/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * fair trade
    AnnotationPríspevok na základe výsledkov z realizovaného prieskumu poukazuje na to, ako slovenský spotrebiteľ pozná pojem Fair Trade, či vníma pri nákupe výrobky Fair Trade a aký je ich vplyv na nákupné rozhodnutia spotrebiteľov v súvislosti s princípmi trvalo udržateľnej spotreby.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00739-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.