Number of the records: 1  

Social orientation of marketing concept

  1. Title Social orientation of marketing concept
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentContemporary issues in economy - growth perspectives in Europe? : VII International conference on applied economics, 24-25 may 2013, Toruń, Poland. P. [1-12]. - Toruń : Polish Economic Society Branch, 2013. ISBN 978-83-62049-24-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing sociálny * zisk * zodpovednosť spoločenská * komunikácia marketingová
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00720-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.