Number of the records: 1
Social orientation of marketing concept
Title Social orientation of marketing concept Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Contemporary issues in economy - growth perspectives in Europe? : VII International conference on applied economics, 24-25 may 2013, Toruń, Poland. P. [1-12]. - Toruń : Polish Economic Society Branch, 2013. ISBN 978-83-62049-24-0 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing sociálny * zisk * zodpovednosť spoločenská * komunikácia marketingová Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00720-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1