Number of the records: 1  

Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II

  1. Title Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II
    Parallel titleVerification of modificated Herche´s measures of values II
    Author infoDana Vokounová
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 91-101. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0418/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výskum marketingový * spotrebitelia * postoje * meranie * hodnota * škály
    AnnotationŠkály na meranie postoja jednotlivcov k objektu. Zostrojenie škály. Likertova škála. Testovanie Likertovej škály na Hercheho systéme hodnôt. Meranie hodnôt prostredníctvom dvoch modifikácií Likertovej škály jednoznačne ukázalo, že citlivejšia 9-stupňová škála je vhodnejšia než 4-stupňová škála.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00739-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.