Number of the records: 1
Postavenie CRM v customer intelligence
Title Postavenie CRM v customer intelligence : efektívne metódy riadenia vzťahu so zákazníkmi Author info Zuzana Littvová Author Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Source document Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 19, č. 3 (2013), s. 13-15. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2013. ISSN 1335-1044 Note ITMS 26240120032 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords poisťovníctvo * poisťovne * poistenie * lojálnosť zákazníkov * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation CRM (Customer Relationship Management), predstavuje proces, v ktorom poisťovacia spoločnosť využíva informácie o zákazníkoch s cieľom udržať si dlhodobé ziskové vzťahy so zákazníkmi a naplniť ich potreby. Marketing intelligence je systém na zhromažďovanie a triedenie marketingových informácií, slúžiaci na lepšie rozhodovanie v prospech poisťovacej spoločnosti a zákazníka. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00774-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2013: 1-6
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 175.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1