Number of the records: 1  

Postavenie CRM v customer intelligence

  1. Title Postavenie CRM v customer intelligence : efektívne metódy riadenia vzťahu so zákazníkmi
    Author infoZuzana Littvová
    Author Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Source document Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 19, č. 3 (2013), s. 13-15. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2013. ISSN 1335-1044
    NoteITMS 26240120032
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords poisťovníctvo * poisťovne * poistenie * lojálnosť zákazníkov * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationCRM (Customer Relationship Management), predstavuje proces, v ktorom poisťovacia spoločnosť využíva informácie o zákazníkoch s cieľom udržať si dlhodobé ziskové vzťahy so zákazníkmi a naplniť ich potreby. Marketing intelligence je systém na zhromažďovanie a triedenie marketingových informácií, slúžiaci na lepšie rozhodovanie v prospech poisťovacej spoločnosti a zákazníka.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00774-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2013: 1-6

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF175.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.