Number of the records: 1
Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku
Title Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku Parallel title Assumptions and relational context of the implementation of marketing and CRM in business Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 40-50, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Annotation Transakčný marketing a relačný marketing (marketing vzťahov) - podstata a rozdiely. Praktickú aplikáciu marketingu vzťahov predstavuje riadenie vzťahov so zákazníkom - CRM. Implementácie relačného marketingu v podniku. Data Mining – technická nadstavba CRM. Cieľ CRM – budovanie zákazníckej lojality. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-062, originál dokumentu
article
Number of the records: 1