Number of the records: 1  

Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku

  1. Title Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku
    Parallel titleAssumptions and relational context of the implementation of marketing and CRM in business
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 40-50, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnnotationTransakčný marketing a relačný marketing (marketing vzťahov) - podstata a rozdiely. Praktickú aplikáciu marketingu vzťahov predstavuje riadenie vzťahov so zákazníkom - CRM. Implementácie relačného marketingu v podniku. Data Mining – technická nadstavba CRM. Cieľ CRM – budovanie zákazníckej lojality.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-062, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.