Number of the records: 1  

Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka

  1. Title Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka
    Author infoVladimír Kuriš
    Author Kuriš Vladimír
    Source document Zisk manažment. Roč. 5, č. 8 (2013), s. 56-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords reklamácie * ochrana spotrebiteľa * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa
    AnnotationSchopnosť komunikovať s nespokojným zákazníkom a získať si ho na svoju stranu. Znalosť príslušných predpisov a kľúčové zákony pri procese reklamácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-12 + 1 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.