Number of the records: 1  

Modelovanie ako základný prístup od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu

  1. Title Modelovanie ako základný prístup od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu
    Parallel titleModeling as a basic approach from conceptual marketing to marketing engineering
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. 182-192, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords modelovanie * modely * marketing * manažéri * rozhodovanie manažérske * systémy expertné * systémy informačné manažérske * marketing interaktívny
    AnnotationPríspevok podáva prehľad problematiky modelovania ako základného prístupu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Teoretické aspekty problematiky. Kritéria výberu a charakteristika interaktívnych modelov. Konštatovania o význame modelovania a marketingového inžinierstva.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-048, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF119.6 KBfrom the EU IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.