Number of the records: 1
Modelovanie ako základný prístup od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu
Title Modelovanie ako základný prístup od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu Parallel title Modeling as a basic approach from conceptual marketing to marketing engineering Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. 182-192, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords modelovanie * modely * marketing * manažéri * rozhodovanie manažérske * systémy expertné * systémy informačné manažérske * marketing interaktívny Annotation Príspevok podáva prehľad problematiky modelovania ako základného prístupu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Teoretické aspekty problematiky. Kritéria výberu a charakteristika interaktívnych modelov. Konštatovania o význame modelovania a marketingového inžinierstva. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-048, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 119.6 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1