Number of the records: 1
Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia
Title Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia Parallel title Importance of design as purchase criterion in perfume product category: an empirical study Author info Ľubica Knošková Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 253-262, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Note KEGA 017EU-4/2013 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing Keywords priemysel chemický * výrobky * dizajn priemyselný * rozhodovanie nákupné * ženy Annotation Objektom skúmania je dizajn parfumu ako kritérium nákupného rozhodovania. Dizajn je pridanou hodnotou akéhokoľvek produktu, zvyšuje jeho konkurencieschopnosť i uplatnenie na trhu. Zo všetkých produktových kategórii, parfumy sú najviac známe svojim kreatívnym balením a dizajnom fľaštičiek. Tovaroznalecká charakteristika kategórie parfumov. Dôležitosť kritérií pri nákupe parfumov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-043, originál dokumentu
article
Number of the records: 1