Number of the records: 1  

Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia

  1. Title Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia
    Parallel titleImportance of design as purchase criterion in perfume product category: an empirical study
    Author infoĽubica Knošková
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 253-262, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    NoteKEGA 017EU-4/2013
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Keywords priemysel chemický * výrobky * dizajn priemyselný * rozhodovanie nákupné * ženy
    AnnotationObjektom skúmania je dizajn parfumu ako kritérium nákupného rozhodovania. Dizajn je pridanou hodnotou akéhokoľvek produktu, zvyšuje jeho konkurencieschopnosť i uplatnenie na trhu. Zo všetkých produktových kategórii, parfumy sú najviac známe svojim kreatívnym balením a dizajnom fľaštičiek. Tovaroznalecká charakteristika kategórie parfumov. Dôležitosť kritérií pri nákupe parfumov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-043, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.