Number of the records: 1
Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom: vnímanie, porozumenie, skúsenosť a bariéry nákupu
Title Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom: vnímanie, porozumenie, skúsenosť a bariéry nákupu Parallel title Attitudes of Slovak consumers towards Bio products: perception, understanding, experience and purchase barriers Author info Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 263-272, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba Keywords bioprodukty * biopotraviny * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotreba udržateľná * Slovensko Annotation Aké je spotrebiteľské správanie Slovákov z perspektívy trvalo udržateľnej spotreby, aké hodnoty a postoje ich vedú k environmentálne uvedomelému správaniu. Časť výskumu bola zameraná na odhaľovanie, či slovenskí spotrebitelia poznajú a ako chápu koncept bioproduktov a súčasne, aké je ich spotrebiteľské správanie v súvislosti s bioprodukciou. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-042, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 125.7 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1