Number of the records: 1  

Seniori a humor v reklame

  1. Title Seniori a humor v reklame
    Parallel titleSeniors and humor in advertising
    Author infoHelena Labská, Kornélia Richterová
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 348-363, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    NoteVEGA 1/00612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords seniori * mládež * reklama * humor * správanie spotrebiteľa
    AnnotationNiektoré aspekty percepcie humornej reklamy. Humorná reklama a jej pôsobenie v komunikácii. Postoj k humornej reklame - seniori, mladší respondenti. Formy humoru. Vplyv humoru na zapamätanie si produktu a značky. Celosvetový rast významu "striebornej ekonomiky" vedie autorky k formulovaniu záveru, že len starostlivý výskum, citlivá práca tvorcov reklamy, úctou k starším naplnená produkcia a reklama prezentovanej vo vhodnom čase môžu aj pre seniorov priniesť plne akceptovateľný humor v reklame.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-034, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.