Number of the records: 1
Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja
Title Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja Parallel title Media market on the Slovak Republic and factors its development Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 425-432, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Keywords médiá * tlač * rozhlas * televízia * internet * počítače * Slovensko Annotation Prehľad o najvýznamnejších činiteľoch, ktoré mali vplyv na formovanie a vývoj situácie na mediálnom trhu na Slovensku. Pozornosť je venovaná televíznemu a rozhlasovému trhu, trhu tlačových médií a médiám v online priestore. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-027, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 103.9 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1