Number of the records: 1  

Privátne značky maloobchodných reťazcov

  1. Title Privátne značky maloobchodných reťazcov
    Parallel titlePrivate labels of retail chains
    Author infoMarta Pavliková
    Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 504-511, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords maloobchod * reťazce obchodné * značky výrobkov
    AnnotationZákladné charakteristiky privátnych značiek maloobchodných reťazcov, význam a výhody vlastných produktov a ich typológia. Vývoj privátnych produktov a ich cenová úroveň vo vybraných krajinách, ako aj odporúčania pre privátne značky maloobchodných spoločností do budúcnosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-018, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF440 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.