Number of the records: 1  

Využitie prípadových štúdií ako výskumnej metódy v marketingu

  1. Title Využitie prípadových štúdií ako výskumnej metódy v marketingu
    Parallel titleUsing case studies as a research method in marketing
    Author infoMária Vasiľová
    Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 646-659, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
    NoteI-13-106-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 303 - Metódy spoločenských vied
    Keywords marketing * výskum marketingový * metódy výskumu * štúdie prípadové
    AnnotationUcelený pohľad na metodiku a metodológiu výskumu prostredníctvom prípadových štúdií. V úvodnej časti sa autorka venuje definícii pojmu a typológii, nasleduje vysvetlenie výskumného dizajnu a prehľadný popis jednotlivých etáp výskumu, vrátane návodov na zber, analýzu, interpretáciu, prezentáciu výsledkov a kontrolu validity údajov. Príspevok má ponúknuť čitateľovi - marketérovi stručný a zrozumiteľný návod na využitie metódy prípadových štúdií pri príprave či vedení záverečných prác.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF471.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.