Number of the records: 1
Využitie prípadových štúdií ako výskumnej metódy v marketingu
Title Využitie prípadových štúdií ako výskumnej metódy v marketingu Parallel title Using case studies as a research method in marketing Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 646-659, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
Note I-13-106-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 303 - Metódy spoločenských vied Keywords marketing * výskum marketingový * metódy výskumu * štúdie prípadové Annotation Ucelený pohľad na metodiku a metodológiu výskumu prostredníctvom prípadových štúdií. V úvodnej časti sa autorka venuje definícii pojmu a typológii, nasleduje vysvetlenie výskumného dizajnu a prehľadný popis jednotlivých etáp výskumu, vrátane návodov na zber, analýzu, interpretáciu, prezentáciu výsledkov a kontrolu validity údajov. Príspevok má ponúknuť čitateľovi - marketérovi stručný a zrozumiteľný návod na využitie metódy prípadových štúdií pri príprave či vedení záverečných prác. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-005, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 471.9 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1