Number of the records: 1  

[Marketing kultúry]

  1. Title [Marketing kultúry]
    Author infoJanka Kopaničová
    Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. Roč. 6, č. 1 (2012), s. 117-118. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990
    Review document Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords recenzie * kultúra * marketing mix * marketing
    AnnotationRecenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.