Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu

  1. Title Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu . 1.
    Author infoMartin Šeliga, Peter Štrachoň
    Author Šeliga Martin
    Co-authors Štrachoň Peter
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 1 (2013), s. 37-52. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords programy vernostné * reťazce obchodné * Slovensko * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationVybrané marketingové aktivity troch z najvýznamnejších medzinárodných maloobchodných reťazcov ( Tesco- stores, Billa a Lidl) pôsobiacich na slovenskom trhu v oblasti budovania vzťahov so zákazníkmi s dôrazom na marketingovú komunikáciu a manažment skúseností zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2013: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.