Number of the records: 1  

Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach

  1. Title Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach
    Parallel titlePerceptions of marketing communication on social networking sites
    Author infoAlexandra Bujdošová, Dagmar Klepochová
    Author Bujdošová Alexandra
    Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 34-41 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * stránky webové * reklama * prezentácia firemná * prieskum
    AnnotationVnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach a ako vnímajú obsah firemných stránok respondenti reklamy na sociálnych sieťach. Výsledky z realizovaného primárneho prieskumu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00920-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF102.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.