Number of the records: 1
Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava
Title Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava Author info Peter Drábik, Marek Pauljučok Author Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Pauljučok Marek Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 53-58 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * využitie času voľného * hry * šport Annotation Činnosť klubov musí byť podporovaná kvalitným a rozvinutým marketingom, ktorý dokáže prilákať dostatočné množstvo ľudí a tým zabezpečovať príjmy pre klub. Analýzy súčasného stavu využívania marketingu a odporúčania v oblasti marketingového mixu pre futbalový klub ŠK Slovan Bratislava. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00920-008, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 88.3 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1