Number of the records: 1  

Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava

  1. Title Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava
    Author infoPeter Drábik, Marek Pauljučok
    Author Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Pauljučok Marek
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 53-58 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * využitie času voľného * hry * šport
    AnnotationČinnosť klubov musí byť podporovaná kvalitným a rozvinutým marketingom, ktorý dokáže prilákať dostatočné množstvo ľudí a tým zabezpečovať príjmy pre klub. Analýzy súčasného stavu využívania marketingu a odporúčania v oblasti marketingového mixu pre futbalový klub ŠK Slovan Bratislava.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00920-008, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF88.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.