Number of the records: 1  

Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry

  1. Title Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 45-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords predaj * marketing územia * výkonnosť * maloobchod * trh * segmentácia trhu * zákazníci * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationVymedzenie a marketingové riadenie sektora predaja. Metóda triangulácie. Huffov model. Voronoiov diagram. Metóda založená na administratívnom rozdelení územia. Vymedzenie cieľového trhu z hľadiska hodnotovej segmentácie. Obchodné aktivity zamerané na získanie, posilnenie lojality zákazníkov a garantovanie ich nákupov. Vypracovanie stratégie a plánu obchodných návštev ako súčasť predaja.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00892-003, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.