Number of the records: 1  

Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku

  1. Title Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku
    Author infoJaroslav Kita, Pavol Konštiak
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 59-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing územia * maloobchod * trh * predajne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * systémy informačné * báza dát
    AnnotationPriestorovosť ako hlavný znak spájajúci geografiu a marketing. Priestorové (geografické) aspekty štúdia maloobchodu v podmienkach trhového prostredia. Etapy aplikácie geomarketingu v obchodnom podniku. Ciele geomarketingu. Určenie cieľov a definovanie rizík umiestnenia maloobchodnej jednotky. Disponibilné a vhodné informácie. Tvorba databázy údajov. Realizácia systému spracovania a analýzy údajov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00892-004, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.