Number of the records: 1  

Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave

  1. Title Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 73-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * reťazce obchodné * marketing územia * predajne * prieskum * zákazníci * doprava
    AnnotationAtraktívne umiestnenie predajne súvisiace so zákazníkom, cestnou sieťou a maloobchodnou sieťou v danom meste, či obci. Východiská distributéra pri lokalizácii predajne. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislave, v roku 2011, ktorého cieľom bola tvorba máp priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete na území mesta s využitím poznatkov geomarketingu a tvorby databázy údajov ako súčasti geografického informačného systému.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00892-005, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.