Number of the records: 1  

Nové on-line sociálne médiá a ich význam v komunikácii s cieľovými skupinami

  1. Title Nové on-line sociálne médiá a ich význam v komunikácii s cieľovými skupinami
    TranslationNew online social media and their role in communication to target audiences
    Author infoMartina Ferencová, Viktória Ali Taha
    Author Ferencová Martina
    Co-authors Ali Taha Viktória
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 9, č. 1-2 (2013), s. 4-12. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords médiá * siete sociálne * komunikácia elektronická
    AnnotationAnalýza vedeckých, odborných, zahraničných i domácich zdrojov so zameraním na nové on-line sociálne médiá. Tieto sú v súčasnosti integrálnou súčasťou komunikácie s cieľovými publikami a teda i predmetom záujmu reflexií a úvah o ich vplyve na ne. Svoju úlohu zohrávajú na akademickej pôde a tiež v oblasti podnikania. Vytváranie a posilňovanie vzťahov spomínaných subjektov – sieťovanie – môže zabezpečiť rozvoj regiónu, v ktorom pôsobia. Pri využívaní on-line sociálnych médií pri sieťovaní subjektov a komunikácii s konkrétnymi cieľovými skupinami však treba zohľadniť nielen výhody, ale i nevýhody a prípadné riziká tohto spôsobu komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF423.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.