Number of the records: 1
Nové on-line sociálne médiá a ich význam v komunikácii s cieľovými skupinami
Title Nové on-line sociálne médiá a ich význam v komunikácii s cieľovými skupinami Translation New online social media and their role in communication to target audiences Author info Martina Ferencová, Viktória Ali Taha Author Ferencová Martina Co-authors Ali Taha Viktória Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 9, č. 1-2 (2013), s. 4-12. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords médiá * siete sociálne * komunikácia elektronická Annotation Analýza vedeckých, odborných, zahraničných i domácich zdrojov so zameraním na nové on-line sociálne médiá. Tieto sú v súčasnosti integrálnou súčasťou komunikácie s cieľovými publikami a teda i predmetom záujmu reflexií a úvah o ich vplyve na ne. Svoju úlohu zohrávajú na akademickej pôde a tiež v oblasti podnikania. Vytváranie a posilňovanie vzťahov spomínaných subjektov – sieťovanie – môže zabezpečiť rozvoj regiónu, v ktorom pôsobia. Pri využívaní on-line sociálnych médií pri sieťovaní subjektov a komunikácii s konkrétnymi cieľovými skupinami však treba zohľadniť nielen výhody, ale i nevýhody a prípadné riziká tohto spôsobu komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 423.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1