Number of the records: 1
Prognóza spoločenských trendov ako determinant marketingového imidžu
Title Prognóza spoločenských trendov ako determinant marketingového imidžu Translation The Prognosis of social trends as a determinant of the image marketing Author info Tomáš Bačo, Silvia Megyesiová, Peter Poništ Author Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Poništ Peter EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 9, č. 1-2 (2013), s. 41-48 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * vývoj spoločenský * prognózy * imidž * prostredie podnikové Annotation Nutnosť monitorovania prostredia, v ktorom podnik, resp. organizácia pôsobí, pri budovaní podnikového imidžu. V rámci prostredia sa vytvárajú určité trendy, ktoré či už priamo alebo nepriamo ovplyvňujú správanie sa konečných spotrebiteľov. Spotrebitelia ovplyvnení týmito trendmi následne prenášajú do svojho vnímania určité postoje k firmám a ich imidžu. Podnik, ktorý sa uspokojí s tým, že vybuduje imidž bez ohľadu na vývoj celosvetových trendov, nemá možnosť dostatočne efektívne zasiahnuť väčšie a to hlavne globálne trhy. Nutnosť sledovania svetových trendov a odhadu ich budúceho vývoja je teda typická hlavne pre globálne značky, alebo firmy, ktoré sa takými chcú stať. Na druhej strane zohľadnenie týchto trendov môže umožniť lepšie pochopenie správania sa spotrebiteľa aj firme pôsobiacej na lokálnom trhu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E13 00902-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 236.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1