Number of the records: 1  

Marketing orientovaný na seniorov

  1. Title Marketing orientovaný na seniorov
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing Trends in Theory and Practice : scientific papers. S. 50-52. - Žilina : Institute of Management by University of Zilina, 2013. ISBN 978-80-554-0737-1
    NoteVEGA 1/0888/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * segmentácia trhu * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * seniori
    AnnotationZmeny spotrebiteľského a nákupného správania seniorov. Poznanie potrieb a želaní seniorov, môže priniesť vyššiu lojalitu tohto segmentu. Vekom podmienené obmedzenia zákazníkov a vplyv na proces nákupu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00933-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.