Number of the records: 1
Predikčné metódy v marketingu
Title Predikčné metódy v marketingu Parallel title Forecasting methods for marketing Author info Mária Andrejčíková Author Andrejčíková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Riešené projekty - terminologické a odborné problémy : elektronický zborník abstraktov z odborného workshopu : [3. 7. 2013, Košice, Slovensko]. S. 5. - Košice : Katedra marketingu a obchodu PHF EU, 2013. ISBN 978-80-225-3660-8 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Note Abstrakt. - VEGA 1/0906/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak, English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * rozhodovanie * metódy Public work category Abstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01073-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1